PAYDAY 2: Jiu Feng Smuggler Pack
The Payday Gang has a new contact in San Francisco for buying guns. The Jiu Feng Smuggler Pack includes a shotgun, an SMG and a pistol (with akimbo options for the latter two), along with 9 mods and 20 weapon colors.
The port of San Francisco brings in a wide variety of merchandise from Asia and elsewhere, and some of it is of the more shady kind. Through Joy (a San Francisco native), the Payday Gang has a new smuggler contact, a former triad member named Jiu Feng, presenting them with the option to purchase a range of new weapons, mods and weapon colors.