PAYDAY 2: Jiu Feng Smuggler Pack
Port w San Francisco mieści szeroką gamę towarów z Azji i innych miejsc, a niektóre z nich są nieźle podejrzane. Dzięki Joy z San Francisco gang Payday ma kontakt z nowym przemytnikiem – byłym członkiem triady o imieniu Jiu Feng. Daje to możliwość zakupu szeregu nowych broni, modyfikacji oraz kolorów broni.