PAYDAY 2: Jiu Feng Smuggler Pack
Payday Çetesi, silah satın almak için San Francisco'da yeni bir kontağa sahip. Jiu Feng Smuggler Pack bir pompalı tüfek, bir SMG, bir tabanca (son ikisi için akimbo seçenekleri ile), 9 mod ve 20 silah rengi içeriyor.