PAYDAY 2: John Wick Heists
John Wick Heist Pack, PAYDAY 2 için gelen 38. DLC paketidir. John Wick Heist Pack, 2 yepyeni Soygun ile geliyor: Brooklyn 10-10 ve Yacht Heist, 2 yeni silah, 4 maske, şablonlar, materyaller, 2 şarkı ve 12 yeni başarı.
Charon, Continental Hotel için gizli bir paketi taşımakla görevli ve burası uluslararası suikastçılar için bir cennet. Ancak başkaları bu paketi ele geçirmek için elinden geleni yapacak. Charon teslimat sırasında pusuya düşürülmüşken düşman eline geçmeden önce Continental'i uyarmayı başarıyor. Continental hemen PAYDAY çetesinin gelmesi ve onu kurtarması için Bain ile iletişime geçiyor.
Charon, John Wick'e ve PAYDAY çetesine hayatını borçlu ve bu borç ödenmeli. Onlara eski düşmanları McKendrick ile ilgili bilgiler sunmayı teklif ediyor. Bu bilgiler bu çürümüş politikacıyı alaşağı edebilir. McKendrick yasadışı yeniden seçim fonları taşıyor. Kirli para Ethan Powell'ın yatında saklanıyor ve burada bir bağış gecesi düzenlenecek. Bu fırsatı kaçırma çünkü bu soğuk para uzun süre ortalıkta olmayabilir.
Contractor .308 Keskin Nişancı Tüfeği - Hızlı, vahşi ve öfkeli bir yarı otomatik keskin nişancı tüfeği, profesyonellerin gerçek seçimi.Bu silahlar başını yukarıda tutabilirsin çünkü kalan herkes başını eğiyor olacak. Hızlı şarjör değiştirme ve hızlı atış ile savaş hattında yönetmesi kolay bir silah.
Hook güvenilir bir araçtır ve mekanizması son derece basittir. Basit tahta sap ve güçlü bir metal kanca kulağa son derece basit geliyor, değil mi? Hook'un ortalığı karıştıracağına emin olabilirsin. Bununla düşmanları nasıl ağa dolayacağın senin hayal gücüne kalmış. Kancayı ağızlarına geçirmek ya da bedenlerine saplamak senin seçimin. Gözün açık olsun, savaşta pis oyunlarını kullan.