PAYDAY 2: John Wick Weapon Pack
Assassinating a target can be done in as many ways as imaginable, but when efficiency and precision is key the assassin need some tools of the trade. Guns, when used right, can yield the best desired results for the professional killer.
The Desertfox, is a high powered Sniper Rifle. Originally designed for desert combat, it wields remarkably well in urban environments. The bullpup design and steady handling makes it a perfect fit on each assassin’s long range gun rack.
The Contractor is the choice of professionals. Often stated that if you see someone carrying it, you better run. Sleek design and simple handling makes it easy to carry as the heat comes down..
The Jackal Submachine Gun is a popular and much sought after SMG due to its high caliber. A caliber that makes sure that your target stays down. The sheer amount of Modifications makes it highly customizable, and there’s a fit for every assassin out there.
Even pros run out of ammo - but that’s where the throwing knife comes into play. Accurate, sturdy but still light. Perfect for when silence if of the essence or there’s no time to change mag.