PAYDAY 2: John Wick Weapon Pack
Desertfox to potężny karabin snajperski. Karabin ten jest przeznaczony do walki na pustyni, ale doskonale sprawdza się również w środowisku miejskim. Konstrukcja typu bullpup i stabilny chwyt sprawiają, że idealnie pasuje do repertuaru broni dalekiego zasięgu każdego zabójcy.
Contractor to wybór profesjonalistów. Mówi się, że jeśli zobaczysz, że ktoś ma go przy sobie, lepiej wiać. Elegancka konstrukcja i prosta obsługa ułatwiają przenoszenie, gdy przypał maleje.
Jackal Submachine Gun to popularny i pożądany pistolet maszynowy ze względu na swój duży kaliber. Kaliber ten sprawia, że cel będzie leżeć na podłodze. Sama liczba modyfikacji sprawia, że pistolet ten jest wysoce konfigurowalny i będzie pasować do każdego zabójcy.