PAYDAY 2: Lawless Tailor Pack
PAYDAY 2 has a lot of revolvers and a lot of outfits, but it isn’t until now that you’ve truly been able to embody the spirit of our bankrobber ancestors. This Tailor Pack contains 4 outfit sets complete with suit, mask and gloves giving you the tools you need to heist in the way grand-pappy would’ve wanted.