PAYDAY 2: Lawless Tailor Pack
PAYDAY 2'de çok sayıda altıpatlar ve çok sayıda kıyafet var ancak artık banka soyguncusu atalarımızın ruhunun tam anlamıyla vücut bulmuş hali olabileceksin. Bu Tailor Pack, büyükbabaların tarzında soygun yapmak için ihtiyaç duyduğun aletleri sağlayan takım elbise, maske ve eldivenlerle tamamlanan 4 kıyafet seti içerir.