PAYDAY 2: Legacy Collection
Whether you’re a new player itching to dive into the PAYDAY 2 experience for the first time, or a blooded heister looking for new adventures in crime, the PAYDAY 2: Legacy Collection will provide many hours of intense and exciting action. The content in this pack includes a massive amount of heists, characters, weapons, mods and cosmetic items, for an ever richer PAYDAY 2 experience.
More than 70 updates since release, including new heists, characters, weapons and other gameplay features like driving cars and forklifts.