PAYDAY 2: Legacy Collection
Niezależnie od tego, czy jesteś nowym graczem, który ma ochotę wypróbować PAYDAY 2 po raz pierwszy, czy też doświadczonym rabusiem bankowym, który szuka nowych kryminalnych przygód, PAYDAY 2: Legacy Collection zapewni wiele godzin intensywnej i ekscytującej akcji. Pakiet zawiera ogromną liczbę napadów, postaci, broni, modyfikacji i przedmiotów kosmetycznych, aby zapewnić jeszcze bogatsze doświadczenie z gry PAYDAY 2.
Ponad 70 aktualizacji od czasu premiery, w tym nowe napady, postacie, broń i inne funkcje rozgrywki, takie jak prowadzenie samochodów czy wózków widłowych.