PAYDAY 2: Lost in Transit Heist
Wraz z innymi kosztownościami przewożonymi pociągiem. Gemma McShay dowiedziała się o transporcie matryc do druku z Fort Worth. Naszym zadaniem jest znalezienie i przejęcie tych matryc, a następnie zwianie z miejsca zbrodni.