PAYDAY 2: McShay Mod Pack
To assist us in tackling the upcoming Hostile Takeover job, Gemma McShay has put together a powerful collection of weapon mods and tools for us to take advantage of during the heist. Not only are we getting a whole cornucopia of cutting edge weapon mods, but also a straight up bag full of sticky explosives! The grenade deployable lets you refill grenades on the move, giving you flexibility over the pre-planning option at the cost of bringing the regular health or ammo.
The new Adhesive Grenades will let you throw a grenade at a wall or on a roof and have it stick, exposing enemies to the deadly blast. For comedic effect, stick an enemy directly and watch him inadvertently walk a deadly explosive into his own ranks.
This new mod pack not only fills the ever important role of customizing your weapon, but also contains special tools to either help you stay hidden or to judge how injured your enemy is at a glance.