PAYDAY 2: McShay Mod Pack
Gemma McShay przygotowała potężną kolekcję modyfikacji broni i narzędzi, z których możemy skorzystać podczas napadu, aby pomóc nam ze zleceniem Hostile Takeover. Nie tylko otrzymamy cały repertuar najnowocześniejszych modyfikacji broni, ale także całą torbę pełną lepkich materiałów wybuchowych! Rozstawiany granat pozwala na uzupełnianie granatów w ruchu. Możesz wybrać go na etpaie planowania zamiast apteczki lub torby amunicji.
Nowe granaty Adhesive Grenades przyklejają się do przedmiotów, więc można je rzucić w ścianę albo na dach, narażając wrogów na śmiertelny wybuch. Jeśli lubisz się pośmiać, możesz przykleić granat bezpośrednio na przeciwniku i patrzeć, jak nieumyślnie zbliża się do swoich współpracowników i wysadza ich w powietrze.
Ten nowy pakiet modyfikacji nie tylko pozwala dostosowywać broń, ale także zawiera specjalne narzędzia, aby pomóc Ci pozostać w ukryciu lub ocenić stan zdrowia przeciwnika na pierwszy rzut oka.