PAYDAY 2: McShay Mod Pack
Gemma McShay, yaklaşmakta olan Düşmanca Ele Geçirme işinin üstesinden gelmemize yardımcı olmak için soygun sırasında faydalanabileceğimiz, silah modları ve araçlardan meydana gelen güçlü bir koleksiyon oluşturdu. Sadece son teknoloji silah modlarından oluşan bir bolluğa düşmekle kalmıyoruz, aynı zamanda bir çanta dolusu yapışkan patlayıcı da alıyoruz! El bombası konuşlandırma, hareket halindeyken el bombalarını yeniden doldurmana izin vererek, normal sağlık veya cephane getirme pahasına ön planlama seçeneği üzerinde sana esneklik sağlar.
Bu yeni mod paketi, yalnızca her zaman önemini koruyan silahını özelleştirme rolünü yerine getirmekle kalmaz, aynı zamanda gizli kalmana veya düşmanının ne kadar yaralı olduğunu bir bakışta anlamana yardımcı olacak özel araçlar içerir.