PAYDAY 2: McShay Weapon Pack 2
Our arsenal grows, Gemma is offering three new weapons, three exclusive sets along with plenty of mods for each. The Kahn .357 revolver with an 8-round drum and fast rate of fire. The VD-12 shotgun, either powerful as a single weapon or in akimbo as a larger and more powerful alternative to the Grimm shotguns. The Hailstorm Mk 5 prototype, a small caliber multi-barrel affair able to send bullets down range at an alarming rate. As if its horrifying fire-rate with all 15 barrels wasn’t enough, it’s able to fire all barrels all at once making it double as a particularly deadly shotgun.