PAYDAY 2: McShay Weapon Pack 3
Gemma McShay gets in touch yet again, offering three exciting new weapons! Tackle enemies at range with the Aran G2 Sniper, defeat them 3 at a time with the Rodion 3B or blast them into shreds with the Akron HC. Each of these guns are sure to be a boon to any heister fortunate enough to get their hands on them.
A single-action secondary sniper small enough to fit in a heister’s pocket. This unique weapon is a treasure of any arsenal, moddable to fill the role of a seriously accurate, high-concealment pistol or even a pin-point accurate long-range sniper with the simple addition of a stock and scope.
This triple barreled monster of an Assault Rifle is able to fire either sequentially or in a terrifying volley. With a high-capacity magazine you’ll be able to keep firing with the power of a three-man firing squad.
A stable and accurate LMG able to either fire accurate full-auto or, if that doesn’t do it for you, convert it into a deadly DMR with the included conversion kit.