PAYDAY 2: McShay Weapon Pack 3
Gemma McShay znowu się kontaktuje, oferując trzy nowe, ekscytujące bronie! Aran G2 Sniper przyda się do walki na odległość, Rodion 3B pomoże powalić 3 wrogów naraz, a Akron HC rozwali przeciwników na strzępy. Bronie te z pewnością spodobają się wszystkim rabusiom bankowym, którzy będą mieli na tyle szczęścia, aby je mieć.
Jednotaktowy drugorzędny karabin snajperski wystarczająco mały, by zmieścić się w kieszeni rabusia bankowego. Ta wyjątkowa broń to perełka każdego arsenału. Można ją zmodyfikować, aby pełniła rolę bardzo celnego pistoletu o wysokim współczynniku kamuflażu, a po dodaniu kolby i lunety można zamienić ją w precyzyjnego snajpera dalekiego zasięgu.
Stabilny i celny ręczny karabin maszynowy, który może strzelać w pełnie automatycznie. Jeśli to nie wystarczy, można przemienić go w zabójczy DMR za pomocą dołączonego zestawu do konwersji.