PAYDAY 2: McShay Weapon Pack
Gunrunner Gemma McShay provides the Gang with a new selection of weapons. The mighty SG Versteckt 51D light machine gun, the accurate Pronghorn sniper rifle and the devastating Basilisk 3V grenade launcher, capable of launching deadly gas grenades to deny a large area to the enemy.