PAYDAY 2: McShay Weapon Pack 4
The McShay Weapon Pack 4 is available on its own or as part of the Crude Awakening Bundle.
Gemma McShay has delivered time and time again, this latest Weapon Pack is no different. Containing 3 primary weapons, each bringing their own thing to the table, this pack will fit a role in any heisters vaults.