PAYDAY 2: McShay Weapon Pack 4
Gemma McShay zawsze stoi na wysokości zadania i tym razem nie jest inaczej. Pakiet zawiera 3 bronie główne, a każda z nich oferuje coś innego. Właśnie dlatego ten pakiet będzie pasował każdemu rabusiowi bankowemu.