PAYDAY 2: Mega City Tailor Pack
Jiu Feng has stepped up once again and is offering the gang a new set of outfits just in time for the heist at the Black Cat Casino.
Embody the spirits of Monkey, Tiger, Mantis or Viper with the Cyber masks or don the vibrant Cyberhoodie or Cybertrench outfits in your favorite variation.
The Mega City Tailor Pack contains 2 new outfits with a total of 8 varieties, 4 new masks and 4 new gloves.