PAYDAY 2: Mega City Tailor Pack
Jiu Feng po raz kolejny pokazał, że można na niego liczyć, i zaoferował gangowi nowy zestaw strojów w samą porę na napad na Black Cat Casino.
Włóż na twarz Cyber maski Monkey, Tiger, Mantis czy Viper lub załóż stroje Cyberhoodie albo Cybertrench w ulubionym wariancie.
Mega City Tailor Pack zawiera 2 nowe stroje (łącznie 8 wariantów), 4 nowe maski i 4 nowe rękawiczki.