PAYDAY 2: Mega City Tailor Pack
Jiu Feng bir kez daha harekete geçti ve Black Cat Casino'daki soygundan hemen önce çeteye yeni bir dizi kıyafet sunuyor.
Cyber maskeleriyle Monkey (Maymun), Tiger (Kaplan), Mantis (Peygamber Devesi) veya Viper (Yılan) ruhlarının vücut bulmuş hâli ol veya canlı Cyberhoodie veya Cybertrench kıyafetleriyle favori kombinini yap.
Mega City Tailor Pack, toplamda 8 varyasyondan oluşan 2 yeni kıyafet, 4 yeni maske ve 4 yeni eldiven içerir.