PAYDAY 2: Midland Ranch Heist
Bir teklif yapıldı; kıyafetler, silahlar ve gelecekte Teksas'a bir gezi beliriyor. Bu DLC, Texas Midlands'da yepyeni bir soygun içeriyor.