PAYDAY 2: Mountain Master Heist
We’ve stolen precious artifacts from the triads, saved Vlad from retribution and put a stop to the triad’s most lucrative floating casino. Now, the time has come to put an end to the Golden Dagger Triad.
Shayu has tasked the Payday Gang to put down Yufu Wang for good. Yufu Wang won’t go down easily however and is well guarded after the many clashes with the enigmatic and dangerous masked heisters known as the Payday Gang.