PAYDAY 2: Mountain Master Heist
Üçlü çeteden değerli eserler çaldık, Vlad'ı infazdan kurtardık ve üçlü çetenin en çok kazanan kumarhanesinin işini bitirdik. Artık Golden Dagger Triad'ın (Altın Hançer Üçlüsü) kalemini kırma zamanı geldi.
Shayu, Yufu Wang'in işini bitirmek üzere Payday Çetesini görevlendirdi. Ancak Yufu Wang kolay kolay pes etmeyecek ve Payday Çetesi olarak bilinen esrarengiz ve tehlikeli maskeli soyguncularla girdiği birçok çatışmadan sonra iyi korunuyor.