PAYDAY 2: San Martín Bank Heist
Gang Payday jest w Meksyku i przygotowuje się do ataku na bank w małym miasteczku, które jest powiązane z potężnym kartelem narkotykowym.
To jednodniowy napad w małym i sennym meksykańskim miasteczku San Martín, które wkrótce zostanie brutalnie przebudzone z przybyciem gangu Payday, który napadnie na lokalny bank.