PAYDAY 2: San Martín Bank Heist
Payday Çetesi Meksika'da, güçlü bir uyuşturucu karteliyle bağları olan küçük bir kasaba bankasını soymaya hazırlanıyor.
Bu, Payday Çetesi yerel bankayı soymak için geldiğinde sert bir uyanış yaşamak üzere olan küçük ve uykucu Meksika kasabası San Martín'de gerçekleşen tek günlük bir soygundur.