PAYDAY 2: Scarface Heist
The PAYDAY gang is coming through with blazing guns in Miami to take out someone that really have it coming. The Sosa cartel had the nerve to ambush one of the Butcher’s weapons smuggling operations in Central America. The Butcher is not one to be messed with and that’s how you come in. The contract is ready, the Sosa Cartel will pay.
Lets fight with style wielding a badass rocket launcher loaded with no less than 4 warheads. Use this mayhem machine to blast anyone who stands in your way 4 times in 4 seconds. COMMANDO 101 is for those moments when you really wanna take a stand.
If you are looking for some 80’s action, then you are actually looking at it right now. Really, you say? That’s a phone. Make no mistake - this is not just any phone. This is the HOTLINE 8000X. The height of communication in the 80´s. Now this isn’t for phoning anymore, it’s for fighting. 80’s calling. Hello, who’s there? I just called to say.. I hate you.
Four new masks to wear as you make the world yours. Exalted, Golden hour, Barrori FLEX and Panthera Tigris, at your disposal.