PAYDAY 2: Scarface Heist
PAYDAY çetesi, gerçekten bunu hak eden birini alt etmek için silahlarını kuşanıp Miami'ye geliyor. Sosa karteli, Butcher'ın Orta Amerika'daki silah kaçakçılığı operasyonlarından birini pusuya düşürme cüretini gösterdi. Butcher'a bulaşarak bir hata yaptılar ve sen de burada devreye giriyorsun. Sözleşme hazır, Sosa Karteli bunun bedelini ödeyecek.
En az 4 savaş başlığıyla donatılmış, belalı bir roketatar kullanarak şık bir şekilde savaşalım. Yoluna çıkan herkesi 4 saniyede 4 kez patlatmak için bu kargaşa makinesini kullan. COMMANDO 101, tam da safını belli etmek istediğin durumlar içindir.
80'lerin aksiyonunu arıyorsan aslında şu anda tam da ona bakıyorsun. Gerçekten mi diye soruyorsun. Ama bu bir telefon. Hata yapma - bu herhangi bir telefon değil. Bu HOTLINE 8000X. 80'lerdeki iletişimin zirvesi. Fakat bu telefon artık telefon etmek için değil, kavga etmek için. 80'ler arıyor. Merhaba, kiminle görüşüyorum? Hiç, sadece senden nefret ettiğimi söylemek için aradım.
Dünyayı ele geçirirken takacağın dört yeni maske. Exalted, Golden hour, Barrori FLEX ve Panthera Tigris hizmetinde.