PAYDAY 2: Silk Road Collection
It’s time to take a long working vacation down south! The PAYDAY 2: Silk Road Collection takes the Payday Gang on a wild ride across the Mexican border, facing down bikers, bankers, cartel bosses and the Mexican Federales in a series of daring heists all over Mexico. And over the course of this massive southern crime odyssey, the Gang is picking up new weapons, mods, outfits, gloves and weapon colors.
The PAYDAY 2: Silk Road Collection includes all the content from the Silk Road series of DLCs, for a total of 14 DLCs, including 4 full heists.