PAYDAY 2: Silk Road Collection
Czas zrobić sobie długie wakacje na południu! PAYDAY 2: Silk Road Collection zabiera gang Payday na dziką przejażdżkę za meksykańską granicę, gdzie zmierzy się z motocyklistami, bankierami, szefami karteli i meksykańskimi Federales w serii fajerwerkowych napadów po całym Meksyku. Podczas tej ogromnej kryminalnej odysei na południu gang zbierze nowe bronie, modyfikacje, stroje, rękawice i kolory broni.
PAYDAY 2: Silk Road Collection zawiera całą zawartość DLC z serii Silk Road (łącznie 14 DLC, w tym 4 pełne napady).