PAYDAY 2: Silk Road Collection
Güneyde uzun bir çalışma tatiline çıkma zamanı! PAYDAY 2: Silk Road Collection, Payday Çetesini Meksika sınırında çılgın bir yolculuğa çıkarıyor; motorcular, bankacılar, kartel patronları ve Meksikalı Federaller ile Çete, Meksika'nın dört bir yanındaki bir dizi cüretkar soygunda karşı karşıya geliyor. Ayrıca güneydeki bu devasa suç serüveni boyunca Çete; yeni silahlar, modlar, kıyafetler, eldivenler ve silah renkleri alıyor.
PAYDAY 2: Silk Road Collection, 4 tam soygun dâhil olmak üzere toplam 14 DLC'lik Silk Road DLC serisindeki tüm içeriği bünyesinde barındırıyor.