PAYDAY 2: Sokol Character Pack
Sokol Character Pack to dwudzieste piąte DLC do PAYDAY 2. Pozwala rabusiom bankowym wcielić się w Rosjanina Sokola (Grinder z gangu PAYDAY). Oprócz samego Sokola pakiet zawiera również talię Grinder Perk Deck, maskę dla Sokola, kij hokejowy Sokola do walki wręcz i karabin Valkyrie.
Czas przedstawić Sokola (Grinder z gangu PAYDAY). Mimo młodego wieku Sokol ma wszystkie atrybuty, aby stać się legendarnym rabusiem bankowym. Jest utalentowanym sportowcem, posiada bystrą inteligencję i rozumie swoją rolę w zespole. Sokol jest nieustraszony i silny fizycznie. Wykorzystuje swoje zalety, by przedostać się między wrogów, niezależnie od tego, czy jest to drużyna hokeistów, czy też grupa SWAT.
Talia Grinder zainspirowana jest hokejem na lodzie, gdzie ważna jest etyka pracy, gra zespołowa i krwawa chęć rozwalenia przeciwnika na kawałki.
Mitologiczny karabin Valkyrie przeniesie osoby zabite w bitwie do Walhalli. Valkyrie to sowiecka broń, która sieje spustoszenie.
Dodano trzy nowe modyfikacje broni, dzięki czemu możesz dostosować karabin Valkyrie tak, jak tylko zapragniesz.
Sokol jest hokeistą, więc wie, jak obchodzić się z kijem hokejowym. Pięknie ukształtowana długość drewna. Kij hokejowy idealnie nadaje się do wbijania krążka do bramki i wypierdalania zębów.
Gra na pozycji Grindera w drużynie St. Petersburg Bombers nauczyła Sokola, jak ważna jest obecność przerażającej maski chroniącej jego przystojną słowiańską twarz.