PAYDAY 2: Sokol Character Pack
Sokol Character Pack, PAYDAY 2'nin 25. DLC'sidir. Soygunculara PAYDAY çetesinin Kas Gücü Rus Sokol olarak oynama fırsatı sağlar. Sokol'un kendisi dışında Grinder avantaj destesi, Sokol'un maskesi, Sokol'un hokey sopası yakın dövüş silahı ve Valkyrie tüfeğini içerir.
PAYDAY çetesinin Kas Gücü Sokol'u tanıtma vakti geldi. Sokol, genç yaşına rağmen efsanevi bir soyguncu olmak için gereken her şeye sahip. Yetenekli bir atlet olan Sokol, aynı zamanda keskin bir zekaya sahiptir ve takımdaki rolünü iyi bilir. Korkusuz ve güçlüdür, ister hokey oyuncularından oluşan bir takım ister SWAT ekibi olsun, düşmanın arasına girmek için bu özelliklerini kullanır.
Grinder destesi; sağlam bir iş ahlakını, takım oyununu ve bir rakibi paramparça etme isteğini yansıtan buz hokeyinden esinlenmiştir.
Mitolojik Valkyrie, savaşta katledilenleri Valhalla'ya getirirdi. Bu Sovyet dönemi Valkyrie ise büyük olasılıkla katliamı yapanın kendisi.
Valkyrie tüfeğini istediğin silah türüne göre şekillendirebilmen için üç yeni silah modifikasyonu eklendi.
Bir hokey oyuncusu olan Sokol, hokey sopasını nasıl tutacağını iyi bilir. Güzelce şekillendirilmiş uzun bir ağaç parçası. Hokey pakını ağlarla buluşturmak ve düşmanları eceliyle buluşturmak için son derece uygundur.
St.Petersburg Bombers'ın kas gücü olarak oynamak Sokol'a bir şeyin değerini öğrettiyse o da yakışıklı Rus yüz hatlarını koruyan korkunç bir maskenin önemiydi.