PAYDAY 2: Southbound Tailor Pack
The Payday Gang gets contacted with an offer. Gemma McShay offers a new and lucrative opportunity in Texas. Her first shipment to the crew contains new outfits, letting the heisters fit in as they head southbound to Texas.