PAYDAY 2: Southbound Tailor Pack
Payday Çetesi bir teklif alıyor. Gemma McShay, Teksas'ta yeni ve kazançlı bir fırsat sunuyor. Ekibe gönderdiği ilk sevkiyatı, güneye Teksas'a doğru yola çıkan soyguncuların ortama uyum sağlamasına izin veren yeni kıyafetler içeriyor.