PAYDAY 2: Street Smart Tailor Pack
The Street Smart Tailor Pack sets you up as the undisputed ruler of the streets!
Our new mission in Texas from gun runner Gemma McShay brings us to the heart of Dallas, we want to make sure to look our best, and to look our best - we need to look Street Smart.