PAYDAY 2: Street Smart Tailor Pack
Silah kaçakçısı Gemma McShay'den aldığımız Teksas'taki yeni görevimiz bizi Dallas'ın kalbine getiriyor, elimizden gelen en iyi şekilde görünmeliyiz ve bunu yapmak için Street Smart (Şehirli) görünmemiz gerek.