PAYDAY 2: Sydney Character Pack
Sydney pochodzi z Australii, ale co najważniejsze, jest częścią elektryzującego i rozpętanego chaosu zwanego PUNKIEM. Rządziła bocznymi uliczkami Melbourne, siejąc anarchię i spustoszenie tam, gdzie uznała to za konieczne. Ale ma już dość walczenia z tym samym przeciwnikiem na okrągło. Dlatego też nie zabierając ze sobą nic więcej oprócz dobrego nastawienia, wbija do Stanów Zjednoczonych i znajduje najlepszych rabusiów bankowych na świecie – gang PAYDAY.
Trzeba trzymać się na nogach i walczyć, a nie „chować się za skrzyniami jak jakiś dureń” – jak mawia Sydney. The Anarchist pozwala Ci walczyć, ponieważ pociski prawie nie przebijają Twojego pancerza.
To ulubiona broń Sydney. To jej pierwsza broń automatyczna, więc prawie nie spuszcza jej z oczu. Dodatkowa amunicja w magazynku perkusyjnym ręcznego karabinu maszynowego również jest ciekawą opcją, kiedy nie masz ochoty przeładowywać.
Dostarczane są wraz z Bootleg Assault Rifle. AML Barrel oraz Bootstrap Compensator. W połączeniu z karabinem Bootleg prowadzą do niezłej rozróby.
Ale ukochany przedmiot Sydney to nóż motylkowy – Wing. Kręcenie nim uspokaja ją przez jakiś czas. Ale czasami nawet ona nie jest w stanie kontrolować tej bestii ze stali, a potem… nóż atakuje.