PAYDAY 2: Sydney Character Pack
Sidney, Avustralya kökenlidir ama daha da önemlisi, PUNK adı verilen nefes kesici ve zincirleri kıran bir kargaşa ekolünden gelmektedir. Melbourne'ün arka sokaklarını yönetiyor, ihtiyaç olduğunu hissettiği her yere anarşi ve kargaşa saçıyor. Ama artık sürekli aynı tiplerle kapışmaktan bıktı. Bu yüzden, tavrını bozmadan ABD'nin kapısından içeri dalıyor ve hedefine dünyanın en iyi soyguncularına, PAYDAY çetesine katılmayı koyuyor.
Tüm olay; Sydney'in de dediği gibi "korkak gibi sandıkların ardına saklanmadan" ayakta kalıp dövüşe devam etmek. Anarchist sayesinde zırhın neredeyse kurşun geçirmezmişçesine dövüşmeye devam edebilirsin.
Sydney'in silah seçimidir. İlk otomatik silahı olduğu için onu yanından hiç ayırmaz. Hafif Makineli Silah tambur şarjöründeki ek cephane sayesinde şarjör değiştirmekten sıkılmayacaksın.