PAYDAY 2: Tailor Pack 1
Do PAYDAY 2 nadchodzi pierwszy pakiet Tailor Pack, aby przywitać nowy system strojów w grze. Tailor Pack 1 zawiera cztery nowe stroje tematyczne z pięcioma wariantami kolorów dla każdego z nich – łącznie będziesz mieć 20 nowych strojów!