PAYDAY 2: Tailor Pack 2
OVERKILL przedstawia kolejny pakiet strojów do PAYDAY 2. Tailor Pack 2 zawiera cztery nowe stroje tematyczne z pięcioma wariantami kolorów dla każdego z nich – łącznie będziesz mieć 20 nowych strojów!