PAYDAY 2: Tailor Pack 2
OVERKILL başka bir PAYDAY 2 terzi paketi sunuyor. Tailor Pack 2, toplam 20 yeni görünüm olacak şekilde her biri için beş renk varyasyonu olan dört yeni tematik kıyafet sunuyor.