PAYDAY 2: Tailor Pack 3
Tailor Pack 3 DLC zawiera dodatkowe opcje dostosowywania postaci, w tym 2 nowe stroje (każdy z 4 wariantami kolorów), a także 12 nowych rękawiczek.