PAYDAY 2: The Alesso Heist
Alesso Heist DLC to dwudzieste trzecie DLC do PAYDAY 2, które zostało stworzone dzięki współpracy z DJ-em Alesso. Przemieszczaj się po arenie Gensec cicho lub głośno, starając się nie przerywać koncertu i próbując włamać się do najnowocześniejszych skarbców Gensec, które zawierają mnóstwo kasy. Alesso Heist DLC został zaprojektowany wspólnie z Alesso i zawiera jego nową piosenkę zatytułowaną PAYDAY. Dodatek obejmuje również pełną adrenaliny walkę i napięte skradanie się na arenie drużyny hokejowej Starbreeze Suns. Ponadto w dodatku znajdziesz rewolwer Matever .357 o dużej mocy i niskim odrzucie, 4 maski zainspirowane występami Alesso, 4 wzory, 4 materiały i 5 osiągnięć.
Gra otrzymuje dodatkowy rewolwer Matever .357 o dużej mocy i niewielkim odrzucie.
Dodano statyw na mikrofon, mikrofon, wykrywacz metali i klasyczną pałkę jako nowe bronie do walki w zwarciu.