PAYDAY 2: The Alesso Heist
Alesso Heist DLC, PAYDAY 2'nin 23. DLC paketidir ve DJ Alesso ile bir işbirliğidir. Gensec arenasında sessizce veya gürültülü bir şekilde dolaş ve Gensec'in tonlarca nakit içeren son teknoloji sergi kasalarını patlatmaya çalışırken gösteriyi sürdür. Alesso Heist DLC, Alesso ile birlikte tasarlandı ve kendisinin PAYDAY adlı yeni şarkısını, Starbreeze Suns hokey takımının sahasında adrenalin dolu bir çarpışmayı ve gergin bir gizlice ilerleme bölümünü içeriyor. Ayrıca yüksek güçlü ve düşük geri tepmeli altıpatlar Matever .357, Alesso'nun gösterilerinden ilham alan 4 maske, 4 desen, 4 malzeme ve 5 başarı ile birlikte gelir.
Oyuna Matever .357 adlı ilave bir altıpatlar ekleniyor. Matever .357, yüksek güçlü ve düşük geri tepmeli bir altıpatlardır.
Mikrofon standı, mikrofon, metal dedektörü ve klasik cop yakın dövüş silahları oyuna eklendi.