PAYDAY 2: The Big Bank Heist
Jeśli pieniądze są siłą napędową tego miasta, to Benevolent Bank jest jego silnikiem.
Big Bank DLC to ósme DLC do PAYDAY 2, które dodaje nowy kontakt Dentist, największy jak dotąd napad o nazwie Big Bank, a także nową funkcję wstępnego planowania. Przeprowadź perfekcyjny napad na bank – dzięki podstępnej przebiegłości lub bezlitosnej sile. Czy przejdziesz do historii, planując idealny napad? Benevolent Bank (znany również jako Big Bank) nigdy nie został obrabowany. Wielu próbowało. Gang Nestora w latach 40. czy Beltway Bunch w 1977 r. Wszyscy zawiedli. Twoim zadaniem jest to zmienić.
Oprócz zlecenia Big Bank otrzymasz także Falcon Rifle i modyfikacje do tego karabinu, a także cztery zupełnie nowe maski, materiały i wzory. Aby zapewnić Ci prawdziwe wyzwanie, dodaliśmy 10 osiągnięć związanych z napadami.
Odgrywana jest przez Giancarlo Esposito, lecz niewiele wiadomo o tej postaci. Reprezentuje obszerną klientelę, którą nazywa swoimi pacjentami. Jest zdeterminowany i ostrożnie planuje każdy krok. Bardzo zainteresował się gangiem PAYDAY. Tylko on wie, jak uwolnić starego Hoxtona. Big Bank jest pierwszym zleceniem, które Dentist chce, abyś dla niego wykonał. Jeśli wykonasz je dobrze, kto wie, dokąd doprowadzi wasza współpraca.
Niewiele miast w Ameryce ma tak bogatą historię jak Waszyngton i tylko kilka instytucji w Waszyngtonie może się pochwalić taką historią jak Benevolent Bank. Benevolent Bank jest bogaty. Szybko się o tym przekonasz. Czeskie kryształowe żyrandole, lady z toskańskiego marmuru i bogaci ludzie na prawo i lewo. Wewnątrz tego banku zmieścisz 10 oddziałów Harvest & Trustee, a w samym skarbcu zmieścisz Robert's Bank.
Mocne i zabójcze uderzenie. Falcon Rifle oferuje mieszankę siły rażenia 7,62 x 52 mm w wysoce modularnym pakiecie. Karabin ten pełni służbę na całym świecie od ponad 50 lat, biorąc udział w bitwach i udowadniając, że jest niezawodny w różnych środowiskach. Pamiętaj o jego długości i sporym odrzucie, gdy wchodzisz w potyczkę z prawem. Przy prawidłowym użyciu stanie się cennym nabytkiem i świetnym dodatkiem do arsenału broni gangu PAYDAY. Zmodyfikuj tę broń, aby dopasować ją do swojego stylu gry, korzystając z 9 modyfikacji broni.
Każdy poważny napad na bank odblokowuje 10 nowych osiągnięć związanych z napadem. Każde odblokowane osiągnięcie zapewnia określoną modyfikację broni w grze, której można używać wraz z Falcon Rifle.