PAYDAY 2: The Biker Heist
Biker Heist Pack to trzydzieste czwarte DLC do PAYDAY 2. Biker Heist Pack zawiera dwudniowy napad, bronie, maski, wzory, materiały i 6 nowych osiągnięć.
Elephant czegoś szuka, a Rust jest kluczem, aby to osiągnąć. Ale Quid Pro Quo rządzi w tym zawszonym światku, więc Rust nie wręczy tego na tacy. Zamiast tego sam szuka pomocy.
Stary dom Rusta. Siedziba klubu OVERKILL MC. Właśnie w nim mieści się cenny i niestety zdemontowany motocykl. Gang PAYDAY odwiedza tę hałaśliwą świątynię nielegalnej działalności i chlania piwska, gdzie ma wyzwolić pewnego mechanika. Zmierzą się zarówno z wściekłymi, zdradzonymi motocyklistami, jak i mnóstwem gliniarzy. Gang PAYDAY musi złożyć motocykl z powrotem i wydostać się z tego miejsca, podczas gdy wokół rozpętuje się naprawdę niezła sraka.
Po raz pierwszy w historii Dallas i reszta ekipy zostają zaproszeni na kolejny poziom „szybkiej” akcji. Podczas gdy Rust zbiera informacje o cennym ładunku, który jest wart tyle, że aż głowa mała, ekipa wyrusza na małą wycieczkę. Na pokładzie spotkasz starych kumpli motocyklistów Rusta wraz z gliniarzami spadającymi z powietrza. Wszyscy jadą z prędkością prawie 100 km/h.
CR 805B jest wyposażony w dwie modyfikacje broni – długą i krótką lufę, które dodadzą cenionej stabilności.
W Biker Heist Pack znajdują się cztery nowe materiały, inspirowane wszystkim, co związane z motocyklami, od gumy po benzynę.