PAYDAY 2: The Bomb Heists
Bomb Heists DLC to piętnaste DLC do PAYDAY 2, które dodaje dwa pierwsze napady od nowego kontaktu Butcher. Bomby spadają znikąd, a Ty pomagasz Butcher w napadach Dockyard i Forest w ramach zadania Bomb. Wraz z premierą Bomb Heists przedstawiamy wam pierwsze DLC do PAYDAY 2, nad którym pracowało studio Lion Game Lion. Wszyscy w OVERKILL i Lion Game Lion nie mogą się doczekać, aby usłyszeć, co myśli społeczność o nowej zawartości! Wraz z napadami Bomb dodajemy również jeden nowy pistolet, cztery nowe maski z czterema materiałami i wzorami. Dodano również 11 nowych osiągnięć, które stanowią dodatkowe wyzwanie.
Postać ta odgrywana jest przez Mirę Furlan. Butcher zajmuje się bronią, tj. jej pozyskiwaniem, sprzedażą i dystrybucją. Ze względu na to, że Gage jest na „przedłużonych wakacjach”, Butcher wprost nie może się doczekać długiej i lukratywnej relacji biznesowej z Bainem i gangiem PAYDAY.
Ten napad będzie trochę inny. Zamiast pieniędzy, tym razem ukradniemy coś bardziej wybuchowego, jeśli wiesz, o co mi chodzi. Butcher zleciła nam kradzież bomby termobarycznej, która jest wysyłana do Norfolk w celu wycofania z obiegu. W odróżnieniu od naszych poprzednich napadów możemy podejść do tego zlecenia na dwa bardzo różne sposoby – w dwóch bardzo różnych napadach.
Jeśli zdecydujesz się na przejęcie, warto pamiętać, że władze portowe podejmują najwyższe środki ostrożności, aby transfer przebiegł płynnie. Oczekuje się, że mili ludzie z Gensec również będą obecni. Mądrze byłoby więc uniknąć wykrycia i spróbować zgarnąć bombę spod ich nosa. Jeśli to nie zadziała, zawsze możesz użyć brutalnej siły, aby dostać się na statek. Po prostu przygotuj się na to, że będziesz musiał zmierzyć się z najlepszymi lub najokrutniejszymi zabezpieczeniami Gensec. Bądźmy szczerzy, podejścia do statku nie będą łatwe, ale jeżeli rzeczywiście uda Ci się ukończyć ten napad niezauważonym, będziesz w łaskach Butcher.
Pistolet Leo to półautomatyczny pistolet z polimerową ramą i mechanizmem uderzeniowym typu iglicznego. Jest używany zarówno przez chorwackie wojsko, jak i organy ścigania. Oznacza to, że możesz używać policyjnego pistoletu do łamania prawa, tym samym tworząc efekt dziwacznej poetyckiej sprawiedliwości. Jeśli gliniarze znajdą jakieś pociski na ziemi po napadzie, zaczną szukać jakiegoś chorwackiego gliniarza renegata, więc będziesz móc trochę odetchnąć.
Dodano aż 11 nowych osiągnięć, które wystawią na próbę umiejętności Twoje i Twojej ekipy.